.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
يادواره شهداي نياك آمل با سخنراني دكتر الهام
غلامحسين الهام روز جمعه در مراسم يادواره ‪۳۶‬ شهيد نياك لاريجان شهرستان آمل افزود:شهادت خميرمايه اين نظام است وخلق و خو و خصلت فرهنگ شهادت طلبي از اهل بيت به ما رسيده است...
يادواره شهداي نياك آمل با سخنراني دكتر الهام

سخنگوي دولت ، شهيدان را مركز قدرت نظام خواند و گفت:دولت نهم با ايثار شهيدان عهد و پيمان بسته و با نهادينه شدن اين فرهنگ برروي كار آمده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايرنا غلامحسين الهام روز جمعه در مراسم يادواره ‪۳۶‬ شهيد نياك لاريجان شهرستان آمل افزود:شهادت خميرمايه اين نظام است وخلق و خو و خصلت فرهنگ شهادت طلبي از اهل بيت به ما رسيده است.

وي برتلاش خالصانه همه‌كارگزاران دولت تاكيد كرد و ادامه داد:امروز فرهنگ تاختن بر ظالمان كه به‌عزت و افتخار نظام منجر مي‌شود ناشي‌از فرهنگ شهادت است.

الهام گفت:امروز پايگاه قدرت ما موشك‌هاي توليد شده در صنعت ما نيست بلكه نيروي انساني است كه برخورداراز فرهنگ ايثار و رشادت مي‌باشد.

سخنگوي دولت بيان كرد:ما موظف هستيم كه قوي باشيم و اقتداردرنظام اسلامي يك تكليف است و بايد از اين اقتدار استفاده كنيم.

وي بابيان اينكه قدرت برتر بر فرهنگ ايثار و رشادت و شهادت طلبي استوار است،اظهار داشت:امروزكشورما به واسطه‌خون شهيدان سرمايه بزرگي رادر اختيار دارد و با اين سرمايه ملت و دولت بيمه شده است.

وي گفت: اگر امروز دشمن جرات تعرض به نظام جمهوري اسلامي راندارد مربوط به آثار باقي مانده از رشادت‌هاي شهيدان است كه در جامعه تبديل به فرهنگ شده است.

الهام افزود: در خون، رگ و پوست دولتمردان نيز فرهنگ ايثار و كار و تلاش نهادينه شده و باتمام قدرت وظيفه خدمتگزاري خود را انجام مي‌دهند.

سخنگوي دولت همچنين بر عملياتي شدن فرهنگ شهادت در امور محوله به همه مسوولان تاكيد كرد و ادامه داد: دولت نهم ميراث دارفرهنگ شهيدان شده است نه ميراث خوار.

وي با بيان اينكه دولت نهم با مردم اين ميثاق را بسته تا در مسير عدالت حركت كند گفت:هر كجا كه دولت از مسير منحرف شود مردم بايد اشتباهات را به دولت تذكر دهند.

سخنگوي دولت بيان كرد: امروز با حمايت مردم از دولت جمهوري اسلامي و با نام امام و رهبري،انقلاب‌اسلامي‌ايران دردنيا زبانزد و در همه امور تاثيرگذار شده است.

نياك درمنطقه ييلاقي دردامنه ارتفاعات البرزازمنطقه بخش لاريحان شهرستان آمل در محور هراز واقع است


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.